:B

11/13/2014 12:42:00 am

basically

:D :D :D :D :D :D :D :D :D <- this is not a sarcasm im really happy because exam is over - not really but whatever

so exam yang perlukan kitorang duduk berjam-jam dalam kelas dah habis dan aku rasa bahagia sekejap. lagi bahagia kalau aku tak payah jawab soalan addmath tadi. rasa macam nak koyak je kertas tu.the hardest addmath, chemist and akaun la bagi aku. semua yang kira-kira ni memang aku angkat white flag awal-awal.

after this tinggal ujian amali je and im really grateful aku ambil sains akaun sebab ujian amali ada 2 je and no biologi. yes. tapi ujian diorang katanya folio je so senang ah. kot.

result memang tak nak cerita lah. lagipun belum dapat lagi, so let's leave it like that.

my friends from class other than science already finish their exam so saying im a little jealous is understatement.

ok rasanya dah takde apa, oh good luck to spm candidates. i know im late but whatever. good luck, you're going to need that.

auf wiedersehen. assalamualaikum.

p/s: naruto shippuden dah habis. what do i do now :(
i may or may not grounded for the rest of my life

No comments:

Post a Comment

Harsh words are forbidden.