Salam Syawal 1435H

7/31/2014 12:51:00 pm

Assalamualaikum

Hello, this is just a quick update for me to say Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin kepada semua rakan blogger, semua muslim di seluruh dunia dan semua yang mengenali diri ini.

Dikesempatan ini, aku ingin mohon maaf atas segala kesilapan, kekasaran bahasa selama aku berblogging. Aku minta maaf banyak-banyak sebab selama aku berblogging aku menggunakan kata ganti diri pertama iaitu 'aku' untuk berbicara kepada semua orang - senior ataupun junior. Because honestly, it's too weird for a heartless girl like me to use 'saya'. So, I'm very sorry and I hope you'll forgive me.

Mohon diampunkan salah dan silap sama ada segaja mahupun tidak. Jika ada yang terasa dengan penulisan aku selama aku berblogging, aku minta maaf. Kadang-kadang apa yang ditulis itu menunjukkan orang lain atau tidak ada kena-mengena dengan yang hidup ataupun sudah meninggal dunia, jadi aku minta maaf kalau ada yang tersinggung perasaan.

Talking about meninggal dunia, my atuk saudara - my tok wan's step-brother, which we call Ci'Ran just passed away last two days. Yes, dalam bulan Syawal yang penuh keberkataan ini. Semoga rohnya dirahmati Allah SWT dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. Al-Fatihah.

Auf wiedersehen.
Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Harsh words are forbidden.